Schoenen voor een beter leven

Schoenen voor een beter leven

Helaas is er in de wereld veel armoede, schoenenmerk TOMS springt daar op in en richt in 2006 het merk op met een heel mooi doel. Koop je een paar TOMS? Dan geef je ook een paar schoenen aan een kind in nood. Inmiddels is TOMS uitgegroeid tot een wereldwijd schoenenmerk, daarmee zijn er ook al ruim 75 miljoen kinderen aan een nieuw paar schoenen geholpen. Maar hulp is altijd nodig, want er zijn nog steeds heel veel kinderen die op blote voeten lopen wat ernstige gezondheidsproblemen kan opleveren.

Hoe het begon

In 2006 toen oprichter Blake Mycoskie in een Argentijns dorp kinderen tegen kwam zonder schoenen, wist hij dat hij iets moest doen. Hij zette zijn bedrijf TOMS op wat inmiddels wereldwijd schoenen verkoopt en daarmee de mensen in nood steunt in landen zoals Azië, Midden en Zuid Amerika, de US en Europa.

TOMS voor iedereen

Vaak wordt er gedacht dat een schoenenmerk dat zich inzet voor een goed doel, alleen maar smaakloze schoenen verkoopt. Maar het tegendeel wordt bewezen door TOMS! Stijlvolle schoenen zoals espadrilles, sneakers en laarzen. Ook verkopen ze schoenen voor baby’s, peuters en kleuters! Dus alle mama’s onder ons, neem eens een kijkje! Deze vind ik echt super leuk!

Het TOMS geheugenspel

TOMS heeft een leuke actie bedacht, doe mee aan het geheugenspel en maak kans op €250,-! euro, dat zijn best een paar schoenen! Alles wat je hoeft te doen is een memorie spel, je onthoud de kaartjes en je maakt automatisch kans. En win je de €250,- euro en je koopt schoenen dan steun je ook daarmee de mensen in nood.

En nog een leuke bijkomstigheid, iedere deelnemer van het geheugenspel krijgt sowieso €5,- shoptegoed om in de webwinkel te besteden! Je hoeft daarvoor alleen jezelf in te schrijven voor de nieuwsbrief, je blijft dan ook automatisch op de hoogte van alle nieuwtjes omtrent TOMS en het goede doel.

Dit artikel is in samenwerking met TOMS geschreven.

Volg:
Angela

Ik ben Angela, 29 jaar, getrouwd met mijn man Gerard. Samen hebben we 2 prachtige dochters, Lizzie van 3 en Zoë van 1, en onze chihuahua Bailey van 4. Naast mijn blog heb ik een internet marketing bureau. Het doel van businessmom.nl is om andere (ondernemende) moeders te inspireren met relevante artikelen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *